Офіційний портал
Запорізької міської влади

69105, м. Запорiжжя, пр. Соборний 206



У В А Г А !
Е Л Е К Т Р О Н Н А    З В І Т Н І С Т Ь !

З метою спрощення процедури звітування до органів державної податкової служби ДПС України впроваджено систему надання податкових звітів засобами Internet з використанням ключів електронного цифрового підпису.
Підготовка податкової звітності відбувається з допомогою безкоштовного програмного забезпечення «ОРZ», яке надається органами ДПС за місцем реєстрації підприємця або на сайті ДПС України WWW.STS.GOV.UA в розділі «Платникам податків про електронну звітність».
Ключі електронно-цифрового підпису (ЕЦП) з 30.05.2012 безкоштовно генеруються сектором обслуговування платників акредитованого центру сертифікації ключів електронного підпису ДПС України за адресою:
м. Запоріжжя, вул. Чубаря, буд. 4а, 1-й пов., тел. (061) 219-06-27
Електронна звітність подається засобами Інтернет на електронну адресу центру обробки електронних звітів ДПСУ zvit@sta.gov.ua.

Як подати звітність мережею Інтернет?


В ДПС України відкрито акредитований центр сертифікації ключів електронного підпису, а в обласних центрах України – сектори обслуговування платників. Вони безкоштовно надають платникам податків ключі електронного цифрового підпису, які дозволяють надсилати податкову звітнісtext-align: center;top178ть в електронному вигляді.
Для того, щоб подати звітність мережею Інтернет платники податків мають виконати всього шість кроків:
1-й крок. Укласти з податковою інспекцією договір про визнання електронних документів. Текст договору та безкоштовне програмне забезпечення платники податків отримують в податкових інспекціях за місцем своєї реєстрації.
2-й крок. Платник податків безкоштовно отримує в представництві Центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби за адресою м .Запоріжжя вул. Чубаря, буд. 4а, 1-й пов., посилені сертифікати відкритих ключів (електронні цифрові підписи - ЕЦП).
3-й крок. Два екземпляри заповненого договору, завірені печаткою, а також посилені сертифікати відкритих ключів на електронних носіях платник податків надає до податкової інспекції. Укласти зазначену угоду можна і безпосередньо через мережу Інтернет.
4-й крок. Платник здійснює установку програмного забезпечення для формування податкових документів в електронному вигляді «OPZ» і засобу шифрування «Захист податкової звітності».
5-й крок. Створює податковий документ в електронному вигляді, при цьому програмне забезпечення "підказує" про помилки виявлені в документі. В результаті платник їх виправляє і не витрачає час і кошти на уточнюючі звіти і штрафи, пов'язані з арифметичними помилками.
6-й крок.  Для відправ ПО ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНУbr /0 Ключі електронно-цифрового підпису (ЕЦП) з 30.05.2012 безкоштовно генеруються сектором обслуговування платників акредитованого центру сертифікації ключів електронного підпису ДПС України за адресою:ки готового електронного звіту мережею Інтернет на підготовлений в електронному вигляді документ накладаються електронні цифрові підписи підприємцями в такому порядку: першим – ЕЦП підприємця, другим – ЕЦП печатки (за її наявності). Підготовлений документ направляється на адресу центру обробки електронних звітів ДПСУ zvit@sta.gov.ua. Другий екземпляр податкового документу в електронному вигляді зберігається у платника податків.
Від органів податкової служби платник податків отримує квитанції про прийняття звітності пода/pтковими органами на центральному та районному рівні, які є свідченням того, що платник виконав в повному обсязі свої зобов’язання щодо подання звітності згідно законодавства.

Документи, необхідні для отримання посиленого сертифікату ключа для Фізичної особи-підприємця:


- заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів Центру сертифікації ключів ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа; 
- паспорт або копія паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника; 
- копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номера ДРФО).
* у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається. 
Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом фізичної особи (підписом фізичної особи - підприємця та його печаткою, у разі її наявності), а також підписом уповноваженої особи АЦСК ІДД ДПС якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається. 
Увага! До розгляду не приймаються документи, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.

Програмне забезпечення для електроної звітності


Складається з двох програмних компонентів, які призначені для формування та подання звітності в Державну податкову службу України («OPZ»), та для захисту звітності шляхом направленого шифрування та накладання електронного цифрового підпису на неї («Захист податкової звітності»).

 

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

1. Посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді  шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДПС (http://cskidd.gov.ua).
2. У зв’язку з тим, що в межах послуг електронного цифрового підпису не передбачено надання платникам податків носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії платника податків (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD для запису, захищені носії ключової інформації тощо).
Кожен особистий ключ підписувача повинен бути записаний на окремий носій інформації.
3. Безкоштовне програмне забезпечення для підготовки звітних податкових документів в електронному вигляді можна завантажити з сайту ДПС України www.sts.gov.ua  розділі «Платникам податків про електронну  звітність» або безпосередньо в ДПі  за  місцем  реєстрації підприємця. Безкоштовне програмне забезпечення «Захист податкової звітності» для роботи з електронним цифровим підписом, в тому числі для подання звітності до органів ДПС в електронному вигляді, ви можете завантажити з сайту Центру сертифікації ключів ДПС України  http://www.cskidd.gov.ua

Режим роботи центру сертифікації ключів у 2012 році

Сектор реєстрації користувачів Центру
в Запорізькій області)

Режим роботи
понеділок- четвер з 9:00 до 20:00
п’ятниця- з 9:00 до 18:45

 

Реєстрація користувачів
понеділок - четвер з 9:00 до 19:30 
п’ятниця - з 9:00 до 18:15

 

Надання доступу з використанням телекомунікаційних мереж загального ко/ptbodyристування до сертифікатів ключів інших підписувачів, даних про статус сертифікатів ключів, сертифіката ключа АЦСК ІДД ДПС, нормативних документів з питань надання послуг ЕЦП, приймання заяв Dodatoktext-align: justify;/pbr /p style=незаконно розміщених об’єктівtd width= з питань діяльності виконавчих   на блокування  сертифікатів у телефонному режимі

цілодобово

 

Субота, неділя – вихідні дні

 

Сектор реєстрації користувачів при ДПС у Запорізькій області

 

Поштова адреса: 69001, м. Запоріжжя, вул. Чубаря, буд. 4а, 1-й пов. 
тел.: (061) 219-06-27

 

 

 


Яндекс.Метрика  
Шановні відвідувачі і користувачі сайту,
ми будемо вдячні, якщо Ви не забудете зробити посилання на нашу адресу www.meria.zp.ua
при використанні матеріалів сайту.

© 2007
Разработка сайта Smart Internet