Офіційний портал
Запорізької міської влади

69105, м. Запорiжжя, пр. Соборний 206



Про роботу Заводської районної адміністрації

Про стан справ у Заводському
районі з 01.05.2017 до 31.05.2017
 
 
На виконання листа виконавчого комітету Запорізької міської ради від 12.04.2007 № 09-38/564 «Про надання інформації» повідомляємо про стан справ в Заводському районі за період з 01 до 31 травня 2017 року.
Головою районної адміністрації було прийнято участь:
04 травня 2017 року в апаратній нараді міського голови;
05 травня 2017 року у мітингах та покладанні квітів в сел.Підпорожнє та по вул.Скворцова; у відвідуванні та поздоровленні вдома учасників бойових дій Другої світової війни.
25 травня 2017 року відбулись урочисті збори до Дня району, на яких нагороджено кращих працівників району, учнів за високі досягнення у навчанні, спортсменів, переможців різноманітних конкурсів, змагань і фестивалів. Для учасників заходу виступали творчі колективи навчальних закладів району.
26 травня 2017 року в загальноосвітніх навчальних закладах району традиційно пройшли свята «Останнього дзвоника».
26 травня 2017 року пройшли урочисті культурно-масові заходи до 48-річниці з Дня заснування Заводського району. В концертній програмі приймали участь творчі колективи району та міста. Для мешканців району працювали інтерактивні локації: виставки, майстер-класи з перукарського і декоративно-вжиткового мистецтва, кулінарії, візажу, аквагриму, виставка-продаж робіт хенд-мейд, фотозони. Для дітей було проведено дитячу конкурсно-ігрову програму з призами.
В травні 2017 року в  районі здійснювали свою діяльність та проводили прийом громадян:
1. Депутати Запорізької обласної ради:
- Гришин Ярослав Володимирович: 04.05.2017, 18.05.2017 в приміщенні районної адміністрації (вул.Л.Чайкіної, буд.56);
- Жердєв Ігор Сергійович: 16.05.2017 в приміщенні районної адміністрації
(вул.Л.Чайкіної, буд.56);
- Ільїн Олег Володимирович: 15.05.2017 в приміщенні районної адміністрації (вул.Л.Чайкіної, буд.56);
- Кальцев Сергій Федорович 17.05.2017 в приміщенні районної адміністрації (вул.Л.Чайкіної, буд.56).
2. Депутати Запорізької міської ради:
- Кривцов Андрій Іванович: 23.05.2017 в приміщенні районної адміністрації (вул.Л.Чайкіної, буд.56);
- Кругла Людмила Юхимівна: 11.05.2017 в приміщенні ЗОШ №36 (вул.Билкіна, буд.12), 25.05.2017 в приміщенні гімназії №46 (вул.Павлокічкаська, буд.29);
- Михайлик Павло Андрійович: 11.05.2017 в приміщенні ЗОШ №33 (вул.Ніжинська, буд.40), 25.05.2017 в приміщенні районної адміністрації (вул.Л.Чайкіної, буд.56);
- Ніколаєнко Олександр Олександрович 10.05.2017, 24.05.2017 в приміщенні гуртожитку ПрАТ «Запоріжвогнетрив» (вул.Історична, буд.37);
- Полухін Володимир Федорович: 10.05.2017, 24.05.2017 в приміщенні районної адміністрації (вул.Л.Чайкіної, буд.56);
- Рябцев Віталій Володимирович: 04.05.2017, 11.05.2017, 18.05.2017, 23.05.2017, 25.05.2017 в офісі ПП «БПП» (вул.Л.Чайкіної, буд.69);
- Сірий Дмитро Вікторович 11.05.2017, 25.05.2017 в приміщенні районної адміністрації (вул.Л.Чайкіної, буд.56).
Керівництвом районної адміністрації щотижнево   проводились  прийоми
громадян згідно з графіком. Впродовж звітного періоду до районної адміністрації надійшло 79 звернень від громадян, з них: 5 колективних, 13 звернень надійшло через державні органи. Особисто керівництвом районної адміністрації прийнято 17 звернень. Всього звернулось 122 громадянина. З питання розгляду звернень надіслано 106 листів, отримано 18 листів. Переважною більшістю є питання житлової політики, приватизації житла, комунального господарства, сім’ї, дітей і молоді, соціального захисту населення.
До чергової служби телефоном звернулось 113 громадян, усім були надані консультації та роз’яснення.
Головою районної адміністрації прийнято 55 розпоряджень.
Районною адміністрацією отримано та відправлено 623 документа, з них: вхідних – 275 (16 взято на контроль), вихідних – 348.
Згідно з графіком проведено комісії:
3 засідання комісії з питань захисту прав дитини, на яких розглянуто 27 питань (3 – захист житлових прав дитини; 3 - графік спілкування з дитиною; 1 – виконання батьківських обов’язків; 1 – надання дозволу на психіатричний огляд дитини без згоди батька; 1 – призначення опікуна; 2 – доцільність/недоцільність позбавлення батьківських прав; 3 - закріплення житла за дітьми - сиротами; 12 - затвердження індивідуальних планів дітей: сиріт, позбавлених батьківського піклування, які опинилась в складних життєвих обставинах).
5 засідань комісії по вирішенню питань, пов’язаних з пільгами, призначенням та наданням населенню житлових субсидій, державної    соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, на яких розглянуто 39 питань (37 - призначення житлової субсидії; 2 - соціальна допомога малозабезпеченій сім’ї).
3 засідання комісії з розслідування нещасних випадків невиробничого характеру у районі, на яких розглянуто 59 повідомлень про випадки невиробничого травматизму;
2 засідання комісії з питань призначення (відновлення), припинення соціальних виплат внутрішньо переселеним особам у районі, на яких розглянуто 159 подань (90 - соціальні виплати, 69 – пенсійні виплати).
1 засідання спостережної комісії, на якому розглянуто 1 питання (надання міським центром зайнятості соціальних послуг в працевлаштуванні особам, які повернулися з місць позбавлення волі).
1 засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 1 питання    (зняття з місця реєстрації недієздатного).
1 засідання дорадчого органу районної адміністрації з питань взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, на якому розглянуто 1 питання (розгляд обставин в родині).
1 засідання робочої групи з питань здійснення додаткових перевірок фактичного місця проживання/перебування внутрішньопереміщених осіб у районі, на якому розглянуто 1 питання (забезпечення реалізації рішень спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм в частині мінімальної заробітної плати по району).
2 засідання комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на яких розглянуто 2 питання (1 - стан погашення заборгованості з виплати заробітної плати; 1 - детінізація та мінімізація заробітної плати).
Спеціалістами відділу організаційної та кадрової роботи за звітний період виконано наступну роботу:
підготовлено та розповсюджено афіші до Дня пам’яті та примирення;
підготовлено та відправлено факсограми на підприємства, організації, установи із заходами до Дня пам’яті та примирення;
розроблено макети постерів, запрошень та факсограм із привітанням до Дня району;
організовано та проведено урочисті збори, присвячені Дню Заводського району;
підготовлено 23 грамоти до Дня Заводського району;
проведено семінар – нараду з керівниками органів самоорганізації населення, основним питанням якого була співпраця голів ОСН із організаціями та установами району;
проведено виїзні зустрічі на території квартальних комітетів №47, №51 щодо   укладання    договорів   на   вивезення ТПВ, оплати населенням за надані
ТОВ «УМВЕЛЬТ-ЗАПОРІЖЖЯ» населенню послуги;
розроблено методичні рекомендації щодо діяльності органів самоорганізації населення з мешканцями;
розроблено пам’ятки для населення про підвищення абонентської плати за вивезення ТПВ;
проведено звірку щодо кількості договорів і оплат за надані послуги вивезення ТПВ між керівниками органів самоорганізації населення та ТОВ «УМВЕЛЬТ-ЗАПОРІЖЖЯ»;
постійно надавались консультації керівникам органів самоорганізації населення;
проведено моніторинги отримання сміттєвих пакетів головами квартальних комітетів від ТОВ «УМВЕЛЬТ-ЗАПОРІЖЖЯ»;
постійно проводився контроль за   строками    виконання   розпоряджень
голови районної адміністрації (узагальнення інформації щодо виконання розпоряджень, підготовка аналітичних довідок);
зібрано інформацію щодо виконання листків-доручень міського голови
з метою подальшого узагальнення.
На офіційному веб-сайті та сторінках в соціальних мережах розміщується
актуальна інформація щодо заходів, які проводяться в місті та районі, анонсуються новини, вивішуються актуальні об’яви та нагадування, відслідковується зворотній зв'язок. За травень розміщено в розділі «Новини та події», «Тендерні закупівлі», «Оголошення», «Звіти» та ін. – 67 інформацій, в рубриках інших організацій – 7, соціальних мережах – 51. Зокрема: про вивезення сміття поза графіком; про участь у соціальному проекті «Ми – це місто»; про проведення конкурсу «Обери життя»; про проведення конкурсу «Міс Заводчанка - 2017»; про проведення гала – концерту фестивалю патріотичної творчості дітей; про суботник по вул.Белгородській; привітання зі святом 1 Травня; умови і переваги проходження військової служби за контрактом у Збройних Силах України; перелік військовослужбовців, яких розшукують Збройні Сили України; пам’ятка про наслідки необережного поводження з вогнем; про роботу комунальних служб; про створення скверу на зеленій зоні по вул.Перспективній; про розвиток інфраструктури послуг Заводського району; про вшанування пам’яті загиблих захисників України; про проведення засідання громадської комісії з житлових питань; про підготовку пам’ятних місць до свят; про районні мітинги до Дня Перемоги; про урочистий захід для ветеранів району; про відвідання та привітання ветеранів – учасників бойових дій; привітання із Днем Перемоги; про відключення електроенергії; про перемогу команди «Титан - Металург» у міському турнірі; про приведення району в порядок; про майстер – клас «Квітка пам’яті»; про облаштування при будинкової території по вул.Ласаля; про участь у церемонії підняття прапору Європейського Союзу; привітання із Всесвітнім днем медичних сестер; про нагородження вчителів та учнів району за підсумками навчального року; запрошення на товариський матч між ветеранами футболу; про Міжнародний день сім’ї; про привітання солдатських матерів; про профілактику артеріальної гіпертензії; про оновлення району комунальними службами; про відкриття оновленого магазину випічки; про відключення водопостачання; про відключення електропостачання; про проведення семінару – наради з квартальними; про проведення перевірки якості виконання ремонтних робіт у сквері ім.О.Бірюка; про День вишиванки; про ремонт доріг комунальними службами району; запрошення на День району; про День пам’яті жертв політичних репресій; про відключення водопостачання; про децентралізацію; про початок турніру з міні-футболу до Дня району; про проведення комісії з питань заборгованості із заробітної плати та інших соціальних виплат; привітання із Днем району; про проведення засідання комісії по упорядкуванню об’єктів сфери обслуговування району; запрошення на відпочинок у дитячому дозвіллєвому центрі «Теремок»; запрошення на семінар з питань додержання законодавства про працю; про роботи з благоустрою та утримання району; про початок хімічної обробки проти комарів в районі; про фінал фестивалю «Джерельце; про зміну руху громадського транспорту; про участь начальника Заводського відділення поліції у батьківських зборах; в школі – інтернаті «Світанок»; про проведення урочистих зборів, присвячених 48-річчю Заводського району; про останній дзвоник у школах району.
Районною   адміністрацією   тримаються на постійному контролі питання
відпрацювання   резервних   місць    для   тимчасового    поселення  вимушених
 переселенців та надання їм  допомоги.   Щотижнево оновлюється   інформація
 щодо кількості вимушених переселенців: на території району, станом на 31.05.2017 проживає 178 осіб, з яких: 29 – у гуртожитку по вул.Історичній, буд.106; 34 – у гуртожитку  по  вул.Фільтровій,  буд.2, 115 – у  квартирах  та  у
приватному секторі.
Станом на 31.05.2017 управлінням праці та соціального захисту населення району зареєстровано, згідно постанови КМУ №509, 706 родин.
Згідно постанови КМУ №505 за  адресною допомогою для покриття витрат на проживання звернулося 1019 родин, призначено допомогу – 1005 сім’ям.
За інформацією управління Пенсійного фонду України станом на 31.05.2017 всього до управління звернулось 4411 громадянин, взято на облік –
4405 громадян, знято з обліку – 2840 громадян.
За інформацією територіального відділу освіти району станом на 31.05.2017 кількість дітей, які відвідують дошкільні навчальні заклади району –
13, школи – 67.
За інформацією КЗ «Центр первинної  медико-санітарної   допомоги   №4» та КУ «Центральна клінічна лікарня №4» станом на 31.05.2017  з   початку
року обстежено 51 дитину та проконсультовано 298 громадян (доросле населення) - всім надано медичну допомогу.
Відділом адміністративно-правової роботи у травні 2017 року взято участь у 17 слуханнях судових справ районного та апеляційного судів.
Було проведено 1 безкоштовну консультативно-правову зустріч з населенням району, на якій проконсультовано 3 особи з питань чинного законодавства. На особистому прийомі у відділі адміністративно-правової роботи була надана консультація 2 громадянам. Постійно надаються юридичні консультації   населенню    з    питань,    що    належать до компетенції районної
адміністрації.
Відділом бухгалтерського обліку та звітності у травні 2017 року виконувалось:
бухгалтерський облік ведеться відповідно національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, а також інших нормативно-правових актів;
своєчасно   та    в    повному обсязі   перераховано податки до відповідних
бюджетів;
своєчасно та в повному обсязі нарахована заробітна    плата   працівникам
районної адміністрації та складено звітність по її нарахуванню;
своєчасно   зареєстровані   бюджетні   зобов’язання   та  здійснені платежі
відповідно взятих бюджетних зобов’язань;
забезпечувався контроль за наявністю та рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів;
протягом місяця здійснювалось листування з різними організаціями щодо фінансових та організаційних питань;
надавались відповіді по контрольним питанням контролюючим органам;
здійснювалося ведення реєстру укладених договорів та проведених оплат на веб-сайті міської ради впродовж місяця.
Відділом економічного розвитку та підприємництва районної адміністрації впродовж травня 2017 року проведено 2 засідання районної комісії по упорядкуванню роботи об’єктів сфери обслуговування району, на яких розглянуто 17 заяв від суб’єктів господарювання щодо закріплення та утримання об’єктів благоустрою, щодо встановлення режиму роботи, щодо внесення місця до Комплексної схеми для розташування тимчасової споруди, щодо участі у торгівельному обслуговуванні до відзначення 48-ої річниці утворення Заводського району, щодо розміщення торгових об’єктів на території району, щодо розірвання договору на право користування місцем для розташування засобу дрібнороздрібної торговельної мережі та сфери послуг.
Укладено договір на право користуванням місцями для розташування засобів пересувної дрібнороздрібної торгівельної мережі та сфери послуг та визначення розміру плати за цим договором.
Спеціалістами відділу укладено 14 договорів з суб’єктами господарювання (стаціонарна торгівля) на утримання прилеглої території, враховуючи сезонні потреби (покіс, боротьба з карантинними рослинами, прибирання листя, снігу, посипка від ожеледиці тощо).
За звітний період проведено:
4 моніторинги цін продовольчих товарів у торговельній мережі та на продовольчих ринках;
4 моніторинги щодо наявності в торговельній мережі масових сортів хліба та розміру цін;
4 моніторинги на території району з питання встановлення нових тимчасових споруд в рамках проекту «Купуй Запорізьке – обирай своє»;       
1 моніторинг щодо ресурсного наповнення ринку основними видами продовольчих товарів;
1 моніторинг   щодо   ситуації   з   реалізації   скрапленого газу для потреб
 населення;
1 моніторинг цін та асортименту товарів в 6 об’єктах фірмової торгівлі під знаком «Купуй Запорізьке – обирай своє».
Щоденно проводяться рейди з метою перевірки прилеглих територій до об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, надання послуг щодо неухильного виконання п.п.5.22.2 Правил благоустрою території м.Запоріжжя, а також щодо виявлення можливих осередків незаконної торгівлі. По вул.Глазунова було виявлено місце несанкціонованої торгівлі ковбасними виробами. Власника м’ясної продукції попереджено про наслідки скоєння правопорушення за торгівлю в невстановленому місці та запропоновано здійснювати підприємницьку діяльність на території торгівельного комплексу.
Спеціалістами відділу економічного розвитку та підприємництва відпрацьовано вимогу Запорізького обласного територіального відділення антимонопольного комітету України щодо укладення договорів на право користування місцем для розташування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та сфери послуг у м.Запоріжжя та визначення розміру плати за цими договорами.
Прийнято участь у засіданні робочої групи з питання підготовки проекту рішення Запорізької міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 25.08.2016 № 52 «Про затвердження Положень, що регулюють правовідносини функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та об’єктів дрібнороздрібної торговельної мережі на території м.Запоріжжя», на якому було надано пропозиції та зауваження.
Організовано торгівельне обслуговування свята з нагоди 48-ої річниці з Дня утворення району, в якому прийняли участь 9 суб’єктів господарювання.
Протягом травня проведено 11 засідань тендерного комітету районної адміністрації, на яких:
- внесено зміни в договір закупівлі бензину;
- внесено зміни в договір закупівлі послуг з ремонту внутрішньоквартальних проїздів;
- внесено зміни в додаток до річного плану;
- визначено переможця в допороговій закупівлі паперу;
- організовано допорогову закупівлю послуг з обробки карантинних рослин хімічними засобами;
- організовано проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з видалення порослі;
- визначено переможця в допороговій закупівлі канцелярських товарів;
- організовано проведення відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту фасаду будівлі;
- розглядалось питання щодо   кваліфікації або   дискваліфікації  учасника
в допороговій закупівлі послуг з хімічної обробки.
Спеціалістами відділу ведення Державного реєстру виборців у травні 2017 року проведено наступну роботу: завантажено 32 відомості та опрацьовано 380 записів, з них завантажено і оброблено 17 ініціативних відомостей.
Постійно проводиться аналітична робота, спрямована на усунення існуючих кратних включень виборців до Реєстру. За звітний період оброблено 14 пар кратних включень.
Було проведено 41 наказ (по 460 особам) начальника відділу ведення Державного реєстру виборців, з них:
- за зверненнями АІТС ДРВ (9 наказів);
- внесення змін до персональних даних виборців (18 наказів);
- внесення запису до бази даних (7 наказів);
- знищення запису (6 наказів);
- внесення змін до виборчих адрес виборців (1 наказ).
Надіслано 21 запит до суб’єктів надання відомостей по 1101 особі, з них:
- підтвердження факту реєстрації виборців (7 наказів);
- уточнення ідентифікаційних даних виборців (8 наказів);
- уточнення кратних включень виборців (5 наказів);
- підтвердження факту смерті виборців (1 наказ).
Проведено аналіз 98 розбіжностей ідентифікаційних даних при співставленні виборців в Реєстрі та в наданих під час щомісячного уточнення бази даних виборців суб’єктами подання відомостей.
Проведено 311 пошукових запитів в Державному реєстрі виборців. Проаналізовано стан 3 виборців в Реєстрі, які вибули з військових частин та установ відбування покарань, та 2 померлих виборців попередня адреса яких є в межах району.
Розглянуто та надано відповідь на 10 заяв виборців з тимчасово окупованої території про надання інформації з бази ДРВ.
Постійно забезпечувався захист Реєстру: захист цілісності бази даних Реєстру, його апаратного та програмного забезпечення, достовірності даних Реєстру, захист Реєстру від несанкціонованого доступу, незаконного використання, незаконного копіювання, спотворення, знищення даних Реєстру, безпеку персональних даних виборців відповідно до Закону України “Про Державний реєстр виборців”.
Надавалась практична та методична допомога суб’єктам подання відомостей щодо періодичного поновлення даних Державного реєстру виборців.
Відділом житлово-комунального господарства районної адміністрації за звітний період було проведено 4 наради з керівниками комунальних підприємств, установ та організацій з питань: санітарного стану району; утримання доріг, зупинок, тротуарів; прибирання парків, скверів; утримання житлового фонду.
Відділом житлово-комунального господарства було надано доручення комунальним підприємствам виконати  наступні види робіт.
КРБП «Зеленбуд» виконано:
- збір випадкового сміття (2070000 м2);
- підмітання садових доріжок (17860 м2);
- навантаження та вивезення гілок (7,5 т);
- прибирання з газонів скошеної трави (25900 м2);
- полив зелених насаджень (335,7 м3);
- посадку дерев (55 од.);
- посадку кущів (51 од.);
- посадку квітів (7035 од.);
- підживлення дерев та кущів (760 од.);
- викошування газонів мотокосою, газонокосаркою (93870 м2);
- викошування газону тракторною косаркою (27500 м2);
- викошування газону газонокосаркою, мотокосою (субпідряд)
(174216 м2);
- планування ґрунту квітників (4 324 м2);
- омолодження  дерев з автопідіймача;
- обрізання дерев з автопідіймача (СВД);
- звалювання дерев з авто підіймача (СВД).
КП «ЕЛУАШ» виконано:
- поточний ремонт доріг (1510,72 м2);
- асфальтування внутрішньоквартальних доріг (4057,25 м2);
- влаштування бордюрів;
- прибирання зупинок громадського транспорту (54725 м2);
- прибирання доріг від сміття (механізовано) (1462,5 км);
- підмітання тротуарів мітлою (244407 м2);
- очищення лоткової частини дороги від наносного ґрунту (14595 м/п);
- вивіз наносного ґрунту та сміття;
- збір випадкового сміття (50100 м2).
КП «Запоріжремсервіс» виконано:
- дробарку;
- вивіз гілля;
- покіс трактором.
ПП «ТОК» виконано:
- знесення дерев;
- вивіз гілля.
ТОВ «Спецтрейдсервіс» виконано ліквідацію стихійних звалищ (614 т).
ТОВ «НікаБуд» ремонт та фарбування дитячих та спортивних майданчиків.
ТОВ «Старпром-Компані» виконано фарбування колесовідбійних брусів. 
КП «Запоріжміськсвітло» виконано:
- поточний огляд точок;
- поточний ремонт;
- ремонт світильників;
- очищення опор від об`яв;
- заміна електричних ламп;
- усунення КЗ на ВЛ;
- відновлення мережі після бурі.
Крім того, впродовж звітного періоду, спеціалістами відділу житлово-комунального господарства:
- проведено 6 рейдів щодо дотримання підприємствами, організаціями, установами та домовласниками приватного сектору району «Правил благоустрою території міста Запоріжжя», затверджених рішенням Запорізької міської ради від 22.06.2011 № 41;
- проведено 8 рейдів щодо перевірки стану закріплених територій району. За результатами рейдів складено перелік недоліків та направлено листи до департаменту з управління житлово-комунальним господарством, КП «Наше місто», КП «Запоріжремсервіс» для усунення виявлених недоліків;
- постійно розглядаються скарги, заяви, листи, звернення громадян та депутатські звернення, відповідно до своєї компетенції та готуються відповіді на них;
- на особистому прийомі громадян з питань приватизації та квартирного обліку було прийнято 50 громадян;
- підготовлено та видано 7 свідоцтв  про право власності на квартиру;
- проведено 2 громадські комісії з житлових питань (постановка на квартирний облік);
- проведено обстеження житлових умов мешканців гуртожитків з метою їх приватизації та складено 1 акт обстеження та акт про фактичне проживання;
- проведено 1 обстеження житлових умов проживання громадян щодо постановки їх на квартирний облік;
- складено графік по приведенню до належного санітарного стану території району, в тому числі з урахуванням ліквідації наслідків негоди, узгоджений з керівниками департаменту інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради, департаменту з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, КП «ЕЛУАШ», КРБП «Зеленбуд», КП «Запоріжремсервіс»;
- складено план-графік виконання робіт по покосу КРБП «Зеленбуд» на закріплених територіях на період з 11.05.2017 по 31.05.2017;
- проведено інвентаризацію «безхозних» ливневих каналізаційних стоків, які розташовані на території району для взяття їх на облік;
- проведено вибіркову перевірку стану найпростіших укриттів (підвали житлових будинків) у районі. Оперативну інформацію надано до управління з питань попередження надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Запорізької міської ради;
- складено перелік адрес під`їздних шляхів до лікарень та направлено до департаменту інфраструктури та благоустрою;
- проведено перевірку наявності малих архітектурних форм (урни) після осінньо-зимового періоду (складено звіт). В ході проведення перевірки виявлені крадіжки урн, складено акт обстеження місць крадіжок та направлено заяву до Заводського відділення поліції Дніпровського відділу поліції ГУНП у Запорізькій області;
- проведено звірку по виконаним роботам зі знесення дерев згідно укладеного договору з ПП «ТОК» (знесено 50 одиниць);
- на виконання  доручення  міського  голови  щодо  контролю  виконання
робіт по капітальному ремонту квартир за адресою: вул.Добровольчих батальйонів, буд.36а, спільно з КП «Наше місто» та КП «УКС» проводяться обстеження зазначених об`єктів. В ході обстеження встановлено порушення строків виконання запланованих робіт та до КП «УКБ» направлено листа з повідомленням про виявлені порушення;
- прийнято участь у нараді заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бородая О.М., за участю керівників ПАТ «ЗМК Запоріжсталь», КП «Водоканал», ДП «Дніпровська залізниця» щодо передачі каналізаційної мережі до власності міста, балансоутримувачем якої є ДП «Дніпровська залізниця»;
- проведено аналіз роботи служби call-центру 15-80. Здійснено контрольний аналіз виконаних заявок щодо належного їх виконання та підготовлено узагальнюючу інформацію;
- постійно проводиться виконання заявок від мешканців міста до контакт- центру 15-80. Протягом місяця відпрацьовано 14 заявок;
- постійно надаються консультації по створенню ОСББ;
- постійно проводиться перевірка виконання робіт підрядними організаціями;
- щоденно здійснюється збір інформації про виконання робіт на території району підприємствами з подальшою підготовкою письмового звіту;
- підготовлено інформацію на виконання протокольних доручень голови районної адміністрації, міського голови та заступників міського голови;
- здійснено збір, підготовку інформації щодо роботи комунальних підприємств на території району за певний період та плани на наступний.
Протягом травня 2017 року сектором по культурі та спорту було надано сприяння в організації та прийнято участь у проведенні:
В КЗ ПК «Заводський»:
05 травня 2017 року урочистого заходу для ветеранів району «Ніхто не забутий, нічого не забуто»;
11 травня 2017 року інформаційної години «Історичні факти визволення м.Запоріжжя та Запорізької області від фашистських загарбників»;
18 травня 2017 року лекції «Крокуємо у Європу», присвяченої Дню Європи в Україні;
19 травня 2017 року звітного концерту творчих колективів КЗ ПК «Заводський»;
25 травня 2017 року круглого столу «Творчість великого письменника» до вшанування пам’яті Івана Франка.
У ПНЗ «БДЮТ Заводського району»:
04 травня 2017 року майстер-класу «Квітка пам’яті» до Дня пам’яті та примирення;
23 травня 2017 року акції «Краса Землі моєї» до Дня екологічного розмаїття.
22, 23 травня 2017 року в КУ «Заводський районний фізкультурно-оздоровчий комплекс» турніру з міні-футболу з нагоди святкування Дня Заводського району.
23, 24 травня 2017 року в ЗДМШ  № 4 фестивалю дитячого та юнацького мистецтва «Джерельце» з нагоди святкування Дня Заводського району. 

 











Яндекс.Метрика
Шановні відвідувачі і користувачі сайту,
ми будемо вдячні, якщо Ви не забудете зробити посилання на нашу адресу www.meria.zp.ua
при використанні матеріалів сайту.

© 2007
Разработка сайта Smart Internet