Офіційний портал
Запорізької міської влади

69105, м. Запорiжжя, пр. Соборний 206


Документи міськвиконкому

УКРАЇНА
ЗАПОРІ3ЬКА MICЬKA РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
м. Запоріжжя

№ 3 -2016-01-28 - Про роботу щодо розгляду звернень громадян у виконавчих органах міської ради у 2015 році

Розглянувши доповідну записку «Про роботу зі зверненнями     громадян у виконавчих органах міської ради у 2015 році», виконавчий комітет відмічає, що керівниками виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств і установ міста на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», рішень виконавчого комітету міської ради здійснювалися відповідні організаційно-управлінські заходи. 
З метою поліпшення роботи виконавчих органів міської ради щодо розгляду звернень громадян, подальшого удосконалення стилю, форм і методів роботи  з  зазначеного  питання виконавчий   комітет  Запорізької  міської  ради
ВИРІШИВ:
1. Доповідну записку «Про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у 2015 році» прийняти до відома та направити для реагування керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста для ознайомлення та використання у подальшій роботі (додається).
2. Керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста:
2.1. До 01.03.2016 ретельно проаналізувати підсумки роботи  зі зверненнями громадян у 2015 році. Результати проведеної роботи розглянути на засіданнях колегій, на апаратних нарадах, видати розпорядчі документи щодо конкретних заходів, спрямованих на поліпшення цієї роботи.
2.2.Проаналізувати причини збільшення кількості звернень громадян, в т.ч. повторних, та розробити відповідні заходи.  
2.3. Посилити персональну відповідальність  за своєчасний, належний розгляд питань, порушених у зверненнях громадян. 
При підготовці проектів відповіді неухильно виконувати резолюції міського голови, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому ради, зокрема, в частині підготовки проектів відповіді заявнику та особистого візування відповіді (за виключенням відпустки, відрядження, лікарняного).
2.4. Забезпечувати якість і повноту розгляду звернень громадян щодо компетентного вирішення порушених питань та надання відповіді по суті, безумовно дотримуватись термінів розгляду звернень громадян.
2.5. В усіх випадках відмови в задоволенні вимог, викладених у зверненні, заявникам викладати мотиви відмови та роз’яснювати порядок оскарження прийнятого рішення у відповідності з ч.4 ст.15, ч.8 ст.19 Закону України «Про звернення громадян».
2.6. Особливу увагу приділяти  розгляду звернень  ветеранів війни та праці, учасників бойових дій (АТО),  інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.
2.7. Оприлюднити  графік особистого прийому громадян на 2016 рік в засобах масової інформації. 
2.8. З метою поліпшення вирішення проблемних питань за зверненнями громадян щомісячно надавати звіти до відділу по роботі зі зверненнями громадян за визначеною формою.
3. Результати роботи зі зверненнями громадян вважати одним із основних критеріїв оцінки роботи керівника, в тому числі і при проведенні щорічної оцінки виконання посадовою особою місцевого самоврядування посадових обов’язків і завдань
4. Питання  «Про результати розгляду звернень громадян в департаментах та управліннях міської ради, на комунальних підприємствах» винести на розгляд виконавчого комітету міської ради в липні 2016 року з метою аналізу розгляду звернень, причин несвоєчасного вирішення питань, вжиття максимально можливих заходів до  їх вирішення, зокрема, здійснення перерозподілу коштів (за необхідності).
5. Продовжити  звіти керівників виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста «Про стан роботи зі зверненнями громадян» на засіданнях виконавчого комітету міської ради.
6. Затвердити графік перевірок дотримання законодавства про звернення громадян у виконавчих органах міської ради, комунальних підприємствах, установах, організаціях міста у 2016 році (додається).
7. Відділу по роботі із зверненнями громадян виконкому міської ради у травні 2016 року провести   навчання   для посадових осіб, службовців виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста, що відповідальні за даний напрямок роботи.
8. Керуючому справами виконкому ради Омельяновичу Р.А. опрацювати питання матеріально-технічного забезпечення та штатної чисельності відділу по роботі зі зверненнями громадян виконкому ради у зв’язку зі змінами, які внесено до Закону України «Про звернення громадян» (ст.5; ст.23-1) в частині прийому та реєстрації звернень, які надійшли електронною поштою, за допомогою засобів телефонного зв’язку та через електронні петиції. 
9. Про результати виконання даного рішення поінформувати виконавчий комітет міської ради до 10.01.2017.
10. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому ради Омельяновича Р.А.


Міський голова                                                                                                                    В.В.Буряк
 

Прикріплені файли:

dodatky_3.rar


Яндекс.Метрика  
Шановні відвідувачі і користувачі сайту,
ми будемо вдячні, якщо Ви не забудете зробити посилання на нашу адресу www.meria.zp.ua
при використанні матеріалів сайту.

© 2007
Разработка сайта Smart Internet