Офіційний портал
Запорізької міської влади

69105, м. Запорiжжя, пр. Соборний 206


КП "Запорізьке міське інвестиційне агентство"

ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Міністерства 
економічного розвитку 
і торгівлі України 
15.09.2014  № 1106

РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ
на 2015 рік
Комунальне підприємство “Запорізьке міське інвестиційне агентство”  код за ЄДРПОУ 25217812
(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)
(зі змінами та викладений в новій редакції)


Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Примітки

1

2

3

4

5

6

25.11.23
Конструкції та їхні частини, пластини, прутки, кутики, форми й подібні вироби із заліза, сталі чи алюмінію, інші (рекламні конструкції)

 

353520,00(триста п'ятдесят три тисячі п'ятсот двадцять грн. 00Коп.) в т.ч. ПДВ20%-58920,00грн.

Відкриті торги

Січень 2015

 

19.20.2
Паливо рідинне та газ, оливи мастильні (бензин А-92, бензин А-95, напівсинтетична олива моторна, олива трансмісійна)

 

821940,00(вісімсот двадцять одна тисяча дев'ятсот сорок грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ20%-136990,00грн.

Відкриті торги

Грудень 2014

 

29.10.5
Автомобілі спеціальної призначеності (Підйомник телескопічний на автомобільному шасі)

 

686400(шістсот вісімдесят шість тисяч чотириста грн.00коп.) в т.ч. ПДВ20%-114400,00грн.

Відкриті торги

Червень 2015

 

26.20.16
Пристрої введення та виведення, що мають або не мають запам'ятовувальні пристрої в одному корпусі (широкоформатний принтер)

 

480000(чотириста вісімдесят тисяч грн.00коп.) в т.ч. ПДВ20%-80000,00грн

Відкриті торги

Лютий 2015

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 25.12.2014  №5. (зі змінами та викладений в новій редакції)


Голова комітету з конкурсних торгів

Батаєв С.В.
(прізвище, ініціали)

___________
(підпис) 

 

 

Секретар комітету з конкурсних торгів

 

Сльота Д.В.
(прізвище, ініціали)

____________
(підпис) 

 


РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ
на 2015 рік
Комунальне підприємство “Запорізьке міське інвестиційне агентство”  код за ЄДРПОУ 25217812
(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

:


Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтов
ний початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Примітки

1

2

3

4

5

6

7

8

25.11.23-Конструкції та їхні частини, пластини, прутки, кутики, форми й подібні вироби із заліза, сталі чи алюмінію, інші (рекламні конструкції)

 

Власні кошти

 

Відкриті торги

жовтень 2014

 

 

19.20.2
Паливо рідинне та газ, оливи мастильні
(бензин А-92,
бензин А-95

 

Власні кошти

 

Відкриті торги

Вересень 2014

 

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 01.09.2014  №2


Голова комітету з конкурсних торгів

Батаєв С.В.
(прізвище, ініціали)

___________
(підпис)

 

Секретар комітету з конкурсних торгів

 

Сльота Д.В.
(прізвище, ініціали)

 

____________
(підпис)

 


РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ
на 2014 рік
Комунальне підприємство “Запорізьке міське інвестиційне агентство”  код за ЄДРПОУ 25217812
(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

:


Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтов
ний початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Примітки

1

2

3

4

5

6

7

8

25.11.23-Конструкції та їхні частини, пластини, прутки, кутики, форми й подібні вироби із заліза, сталі чи алюмінію, інші (рекламні конструкції)

 

Власні кошти

 

Відкриті торги

Вересень 2014

 

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 01.09.2014  №2

Голова комітету з конкурсних торгів

Батаєв С.В.
(прізвище, ініціали)

___________
(підпис)

 

Секретар комітету з конкурсних торгів

 

Сльота Д.В.
(прізвище, ініціали)

____________
(підпис)


ПОВІДОМЛЕННЯ
про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися

 

 1. Замовник:
1.1. Найменування:  Комунальне підприємство «Запорізьке міське інвестиційне агентство»,
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ:  25217812
1.3. Місцезнаходження: Запорізька область, м.Запоріжжя, Орджонікідзевський район,
вул. Волгоградська, 31, 2-й поверх, кабінет №9, поштовий індекс  69035.

2. Предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі:  Машини спеціального призначення (рекламна динамична установка (далі-РДУ) “Призматрон”), код ДК 016-97– 29.56.2.
2.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 11 штук.
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Запоріжжя.
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 2012 року

3. Процедура закупівлі: відкриті торги

4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 
30.01.2012р., номер оголошення №033155, опубліковане в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель  “Вісник державних закупівель” №13 (615) від 30.01.2012р.

5. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом України "Про здійснення державних закупівель"): не публікувалось.

6. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
6.1. Дата прийняття рішення: 27.03.2012р.
6.2. Причини: згідно ст. 30 ч. 1 абзац 7 закону «Про здійснення державних закупівель» відхилено всі пропозиції конкурсних торгів відповідно до вказаного закону, що є підставою відмінити торги.

 
Голова  комітету з конкурсних торгів
комунального підприємства
«Запорізьке міське інвестиційне агентство»       _________         Волович Є.Л.


ОГОЛОШЕННЯ
Про проведення відкритих торгів


1. Замовник:
1.1. Повна назва: – Комунальне підприємство «Запорізьке міське інвестиційне агентство».
1.2. Ідентифікаційний код: за ЄДРПОУ – 25217812.
1.3. Місцезнаходження: – 69035, м.Запоріжжя, Орджонікідзевський район, вул.Волгоградська, 31, 2-й поверх, кабінет №9, КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство».
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: – р/рахунок 26008057110001 в АКБ «Індустріалбанк» м.Запоріжжя, МФО:313849.
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, імя,по-батькові,посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail):
- Волович Євген Леонідович, начальник адміністративно - господарського департаменту, голова комітету з конкурсних торгів;
- Арістархов Сергій Олексійович, юрисконсульт, секретар комітету з конкурсних торгів- 69035, м.Запоріжжя, Волгоградська, 31, 2-й поверх, кабінет №9, КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство»e-mail: kp-zmia@rambler.ru., тел. (061) 228-37-57, факс (061) 228-37-58.
1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)- Комунальне підприємство «Запорізьке міське інвестиційне агентство», ЄДРПОУ:25217812
2. Джерело фінансування закупівлі: – кошти підприємства.
3. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про закупівлю: - www.tender.me.gov.ua.
4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): - www.meria.zp.ua.
5. Інформація про предмет закупівлі:
5.1. Найменування предмета закупівлі: - Машини спеціального призначення (рекламна динамична установка, далі-РДУ “Призматрон”), код ДК 016-97– 29.56.2.
5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: – Машини спеціального призначення (РДУ “Призматрон”) - (11 штук).
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: - м.Запоріжжя (згідно документації).
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: квітень 2012р.-грудень 2012 року.
6. Місце отримання документації конкурсних торгів:- 69035, м.Запоріжжя, Орджонікідзевський район, вул.Волгоградська, 31, 2-й поверх, КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство».
7. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати):
7.1. Розмір: Не вимагає.
7.2. Вид: Банківська гарантія.
7.3. Умови надання: Письмово. Згідно документації конкурсних торгів.
7.4. Процедура закупівлі: Відкриті торги.
8. Подання пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Місце: – 69035, м.Запоріжжя, Волгорадська, 31, 2-й поверх, кабінет №9, КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство».
8.2. Строк: – до 14 год.00 хв. 26 березня 2012 року.
9. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:
9.1. Місце: – 69035, м.Запоріжжя, Орджонікідзевський район, вул.Волгоградська, 31, 2-й поверх, кабінет №9, КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство».
9.2. Дата: – 26.03.2012 року.
9.3. Час: – 15 годин 00 хвилин.
10. Додаткова інформація: Кваліфікаційні вимоги до виконавців - відповідно до Ст.16 Закону
України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010р. №2289-VІ (зі змінами).

Голова комітету з конкурсних торгів          _________________             Є.Л.Волович

Волович Євген Леонідович – начальник адміністративно - господарського департаменту, голова комітету з конкурсних торгів. Тел. - (061) 228-37-57(58).

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ: від “12” січня 2012 року щодо проведення відкритих торгів на закупівлю продуктів: Машин спеціального призначення - рекламних динамичних установок “Призматрон”

ОГОЛОШЕННЯ
Про проведення відкритих торгів


1. Замовник:
1.1. Повна назва: – Комунальне підприємство «Запорізьке міське інвестиційне агентство».
1.2. Ідентифікаційний код: за ЄДРПОУ – 25217812.
1.3. Місцезнаходження: – 69035, м.Запоріжжя, Орджонікідзевський район, вул.Волгоградська,31, 2-й поверх, кабінет №9, КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство».
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: – р/рахунок 26008057110001 в АКБ «Індустріалбанк» м.Запоріжжя, МФО:313849.
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, імя,по-батькові,посада та адреса,номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail):
- Волович Євген Леонідович, начальник адміністративно - господарського департаменту, голова комітету з конкурсних торгів;
- Арістархов Сергій Олексійович, юрисконсульт, секретар комітету з конкурсних торгів- 69035, м.Запоріжжя, Волгоградська, 31, КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство», e-mail: kp-zmia@rambler.ru., тел. (061) 228-37-57, факс (061) 228-37-58.
1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)- Комунальне підприємство «Запорізьке міське інвестиційне агентство», ЄДРПОУ:25217812
2. Джерело фінансування закупівлі: – кошти підприємства.
3. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про закупівлю: - www.tender.me.gov.ua.
4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): - www.meria.zp.ua.
5. Інформація про предмет закупівлі:
5.1. Найменування предмета закупівлі: - продукти нафтоперероблення рідкі (бензини моторні), код ДК 016-97– 23.20.1.
5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: – бензини моторні, код –  23.20.11. (А-95 – 8 000,00 л; А-92 – 14 000,00 л; А-76(80) – 19 000,00 л).
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:- м.Запоріжжя (згідно документації).
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: березень 2012р.-грудень 2012 р.
6. Місце отримання документації конкурсних торгів:- 69035, м.Запоріжжя, Орджонікідзевський район, вул.Волгоградська, 31, 2-й поверх, кабінет №9, КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство».
7. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати):
7.1.Розмір: Не вимагає.
7.2. Вид: Банківська гарантія.
7.3. Умови надання: Письмово. Згідно документації конкурсних торгів.
7.4. Процедура закупівлі: відкриті торги.
8. Подання пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Місце: – 69035, м.Запоріжжя, Волгорадська, 31, 2-й поверх, кабінет №9, КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство».
8.2. Строк: – до 14 год.00 хв. 27 лютого 2012 року.
9. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:
9.1. Місце: – 69035, м.Запоріжжя, Орджонікідзевський район, вул.Волгоградська, 31, 2-й поверх,  кабінет №9, КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство».
9.2. Дата: – 27.02.2012 року.
9.3. Час: – 15 годин 00 хвилин.
10. Додаткова інформація: Кваліфікаційні вимоги до виконавців - відповідно до Ст.16
Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010р. №2289-VІ (зі змінами).

Голова комітету з конкурсних торгів          _________________             Є.Л.Волович

Волович Євген Леонідович – начальник адміністративно - господарського департаменту, голова комітету з конкурсних торгів. Тел. - (061) 228-37-57(58).

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ: від “04” січня 2012 року щодо проведення відкритих торгів на закупівлю продуктів нафтоперероблення рідких (бензини моторні)

 

ОГОЛОШЕННЯ
Про проведення відкритих торгів

1. Замовник:
1.1. Повна назва – Комунальне підприємство «Запорізьке міське інвестиційне агентство»
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ – 25217812
1.3. Місцезнаходження – 69035, м.Запоріжжя, Орджонікідзевський район, вул.Волгоградська, буд. №31, 2-етаж («Запорізьке міське інвестиційне агентство»)
1.4. Реєстраційний рахунок замовника – Р/рахунок  26008057110001 в АКБ «Індустріалбанк» м.Запоріжжя, МФО:313849
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, імя,по-батькові,посада та адреса,номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail).
- Волович Євген Леонідович – заступник директора з загальних питань, начальник АГВ, голова комітету з конкурсних торгів; Кисла Наталія Олександрівна, бухгалтер-матеріаліст, секретар  комітету з конкурсних торгів- 69035, м.Запоріжжя, Волгоградська, 31  тел.(061) 228-37-57, факс: (061) 228-37-58; e-mail: zmia-nata@rambler.ru
1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)- Комунальне підприємство «Запорізьке міське інвестиційне агентство», ЄДРПОУ:25217812
2. Джерело фінансування закупівлі – кошти підприємства.
3. Адреса веб-порталу Міністерства економіки Украини, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua
4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю ( у разі наявності )- www.meria.zp.ua.
5. Інформація про предмет закупівлі: 
5.1. Найменування предмета закупівлі - бензин моторний, код ДК 016-97– 23.20.11
5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – бензин моторний, код –  23.20.11(А-95 – 7 900,00 л; А-92 – 11 900,00 л; А-76(80) – 18 600,00 л)
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг- м.Запоріжжя (згідно документації)
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: січень 2011 р.-
грудень 2011 р.
6.Місце отримання документації конкурсних торгів – 69035, м.Запоріжжя, Орджонікідзевський район, вул.Волгоградська, буд. №31, 2-етаж («Запорізьке міське інвестиційне агентство»)
7.Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати):
7.1.Розмір. Не вимагає.
7.2. Вид. Банківська гарантія.
7.3. Умови надання. Письмово. Згідно документації конкурсних торгів.
8.Подання пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Місце – 69035, м.Запоріжжя, Волгорадська 31, 2-й етаж (КП “Запорізьке міське інвестиційне агентство»)
8.2. Строк – до 14 год.00 хв. 25 лютого 2011р.
9. Розкриття  пропозицій конкурсних торгів:
9.1. Місце –  69035, м.Запоріжжя,  Орджонікідзевський район, вул.Волгоградська, буд. №31, 2-етаж («Запорізьке міське інвестиційне агентство»)
9.2. Дата – 25.02.2011р.
9.3. Час – 15 год.00 хв.
10. Додаткова інформація: Кваліфікаційні вимоги до виконавців -відповідно до Ст.16
Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010р. №2289-VІ.

Голова  комітету з конкурсних торгів _______________ Волович Є.Л.

Волович Євген Леонідович – заступник директора з загальних питань,
начальник АГВ, голова комітету з конкурсних торгів.
  Тел. (061)228-37-57(58)


 

 Комунальне підприємство                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО:
“Запорізьке міське                                       Голова комітету з конкурсних торгів,
інвестиційне агентство”                                            директор з загальних питань
м. Запоріжжя                                         _______________     Волович Є.Л.

 

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ:

від “01” грудня 2010 року

щодо проведення відкритих торгів на закупівлю продуктів

нафтоперероблення рідких (бензин моторний)

 

м. Запоріжжя

 

 

І. Загальні положення

 

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів

Документація конкурсних торгів (далі - Документація) розроблена на виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель»  від   1   червня  2010 року №2289-VI  (далі - Закон). Терміни,  які  використовуються  в  цій  документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом.

 

2. Інформація про замовника торгів

 

 

повне найменування

Комунальне підприємство “Запорізьке міське інвестиційне агентство”.

 

місцезнаходження

Юридична адреса: Україна, 69032,  м. Запоріжжя,  вул. Південне шосе 2-А. Фактична адреса: Україна, 69035, м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, буд.31, тел. (061)228-37-57, (061)228-37-58

 

посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з

 Волович Євген Леонідович - заступник директора з загальних
питань, нач. АГВ; 69035 м.Запоріжжя вул. Волгоградська 31
тел. (061)228-37-57(58),  067 613 62 37

 

учасниками

Довідки  з  організаційних  питань:    
Кисла Наталія Олександрівна-секретар комітету з конкурсних торгів
69035,  м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, буд.31. тел.(061)228-37-58

 

3. Інформація про предмет закупівлі

 

 

найменування предмета закупівлі

Продукти нафтоперероблення рідкі (бензин моторний)
код. згідно ДК 016-97 - 23.20.11.

 

вид предмета закупівлі

Товар

 

місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)

 Україна, м.Запоріжжя, Орджонікідзевський район, Жовтневий район
бензин А-95 - 7900 літрів; А-92 - 11900 літрів; А-76(80)-18600 літрів
Можливість заправки по карткам, талонам, тощо

 

строк поставки товарів(надання пос- луг,виконання робіт)

протягом 2010-2011 років

 

4. Процедура закупівлі

Відкриті торги

 

5. Недискримінація учасників

Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах

 

6. Інформація про валюту (валюти), у якій (яких) повинна

Валютою пропозиції конкурсних торгів є гривня.

 

 бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів

 

 

7. Інформація про

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що

 

мову (мови), якою

готуються Замовником, викладаються українською мовою.

 

(якими) повинні

Усі    документи,    що    готуються    учасником,    складаються

 

бути складені

українською   мовою   (допускається   також   російською)   у   1-му

 

пропозиції

примірнику.   В   разі   наявності   в   пропозиції   конкурсних   торгів

 

конкурсних торгів

документів, складених на іншій мові, обов'язково повинен бути

 

 

переклад   на   українську   або   на   російську   мову.   Комерційна

 

 

пропозиція складається тільки українською мовою.

 

II. Порядок внесення змін та надання роз'яснень до документації конкурсних торгів

 

1. Процедура

Учасник, який отримав документацію конкурсних торгів, має

 

надання роз'яснень

право не пізніше ніж за  10 днів до закінчення строку подання

 

щодо документації

пропозицій    конкурсних    торгів    звернутися   до    замовника    за

 

конкурсних торгів

роз'ясненнями   щодо   документації  конкурсних   торгів.   Замовник

 

 

повинен надати роз'яснення на запит протягом трьох днів з дня його

 

 

отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних

 

 

торгів.

 

 

Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами

 

 

запитів    внести    зміни    до    документації    конкурсних    торгів,

 

 

продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних

 

 

торгів не менше ніж на сім днів та повідомити письмово протягом

 

 

одного   робочого   дня   з   дня   прийняття   рішення   про   внесення

 

 

зазначених   змін   усіх   осіб,   яким   було   видано   документацію

 

 

конкурсних торгів.

 

 

У разі несвоєчасного подання замовником роз'яснень щодо

 

 

змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення

 

 

до неї змін замовник повинен продовжити строк подання та

 

 

розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на сім днів та

 

 

повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію

 

 

конкурсних торгів.

 

 

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до

 

 

статті 10 Закону.

 

2. Порядок

Проведення зборів Учасників Замовником не плануються.

 

проведення зборів з

 

 

метою роз'яснення

 

 

запитів щодо

 

 

документації

 

 

конкурсних торгів

 

 

III. Підготовка пропозицій конкурсних торгів

 

1. Оформлення

Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі

 

пропозиції

за підписом уповноваженої посадової особи учасника, всі сторінки

 

конкурсних торгів

документів, які входитимуть до складу пропозиції конкурсних торгів

 

* Ця вимога не

мають   бути   прошиті   разом   (через   два   отвори,   які   зроблені

 

стосується учасників,

дироколом   симетрично  по   висоті   з  лівої  сторони  документів)

 

які здійснюють

ниткою (стрічкою тощо), пронумеровані та скріплені печаткою*, а

 

діяльність без печатки

саме:

 

згідно з чинним

на зворотному боці останньої сторінки пропозиції конкурсних

 

законодавством, за

торгів   місце   прошивки   повинно   бути   заклеєно,   та   засвідчено

 

винятком оригіналів

підписом уповноваженої особи учасника та печаткою у запечатаному

 

чи нотаріально

конверті.

 

завірених документів,

 

 

виданих учаснику

Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну

 

іншими організаціями

пропозицію конкурсних торгів.

 

(підприємствами,

Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури

 

установами)

закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис

 

 

уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а

 

 

також відбитки печатки* крім оригіналів документів або

 

 

нотаріальних копій виданих іншою установою.

 

 

Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних

 

 

торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з
протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю,

 

дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження

 

посадової особи учасника на підписання документів.

 

Пропозиція конкурсних торгів запечатується у одному конверті,

 

який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки

 

учасника процедури закупівлі*.

 

На конверті повинно бути зазначено:

 

повне найменування і місцезнаходження замовника;

 

назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення

 

відкритих торгів;

 

повне найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по

 

батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі, його

 

місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за

 

ЄДРПОУ/ ідентифікаційний номер, номери контактних телефонів;

 

маркування: "Не відкривати до 25 лютого 2011р. (зазначаються дата та час

 

розкриття пропозицій конкурсних торгів")

2. Зміст пропозиції

Пропозиція   конкурсних   торгів,   яка   подається   учасником

конкурсних торгів

процедури закупівлі, повинна складатися з:

учасника

- документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним

 

критеріям та іншим вимогам Замовника (Додаток 2), включаючи:

 

- форму «Комерційна пропозиція», що повинна містити всі

 

пункти, перелічені в Додатку 3;

 

- інші документи відповідно до вимог Документації.

3. Забезпечення

Не вимагається.

пропозиції

 

конкурсних торгів

 

4. Умови

 

повернення чи неповернення

 

неповернення

 

забезпечення

                                                ------------------------------

пропозиції

 

конкурсних торгів

 

5. Строк, протягом

Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90

якого пропозиції

днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. До закінчення

конкурсних торгів є

цього    строку    замовник    має    право    вимагати    від    учасників

дійсними

продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів.

6. Кваліфікаційні

Учасник   подає,   як   частину   його   пропозиції,   документи,   що

критерії до

підтверджують         відповідність         Учасника         встановленим

учасників

кваліфікаційним критеріям:

 

      - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають

 

необхідні  знання та досвід;

 

- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

 

      - наявність фінансової спроможності;

 

      - наявність      документально      підтвердженого     досвіду

 

виконання аналогічних договорів.

 

Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції

 

учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника

 

викладений у Додатку 2.

7. Інформація про необхідні технічні,

Додаток 1 цієї Документації.

якісні та кількісні

 

характеристики

 

предмета закупівлі

 

8. Опис окремої частини (частин)

 

 предмета закупівлі (лота), щодо якої

                                                         -----------------------

 можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів

 

9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції конкурсних торгів. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.

IV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів

1. Спосіб, місце та

 

кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів:

 

спосіб подання

Особисто або поштою

пропозицій конкурсних торгів

 

місце подання пропозицій конкурсних торгів

Україна, м. Запоріжжя,  вул. Волгоградська, буд.31, 2-й поверх, кабінет №6, 69035

кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час)

25 лютого 2011 року, 14:00 год. за київським часом
Пропозиції   конкурсних   торгів,   отримані   замовником   після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам,    що   їх   подали.
На запит учасника замовник протягом одного робочого дня з дня надходження     запиту     підтверджує     надходження     пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу

2. Місце, дата та час

 

розкриття пропозицій конкурсних торгів

 

місце розкриття пропозицій

Україна, м. Запоріжжя,  вул. Волгоградська, буд.31, 2-й поверх, кабінет №6, 69035

конкурсних торгів

 

 дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів

25 лютого 2011року 15:00 за київським часом.
До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником   допускаються   всі   учасники   або   їх   уповноважені представники.   Відсутність   учасника   або   його   уповноваженого

 

представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для

 

відхилення          його          пропозиції          конкурсних          торгів. Повноваження  представника учасника підтверджується

 

випискою   з   протоколу   засновників,   наказом   про   призначення,

 

довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує

 

повноваження посадової особи  учасника на участь у  процедурі

 

розкриття пропозицій конкурсних торгів.

 

Для підтвердження особи такий представник повинен надати

 

паспорт або інший документ, що посвідчує особу уповноваженого

 

представника  учасника.

 

Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється

 

наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених

 

документацією     конкурсних    торгів,     а    також    оголошуються

 

найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної

 

пропозиції конкурсних торгів. Зазначена інформація вноситься до

 

протоколу        розкриття        пропозицій        конкурсних        торгів.

 

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у

 

день    розкриття    пропозицій    конкурсних    торгів    за    формою.

 

затвердженою           Міністерством            економіки            України.

 

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується

 

членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть

 

участь   у   процедурі   розкриття   пропозицій   конкурсних   торгів.

 

Завірена підписом голови комітету з конкурсних торгів та печаткою

 

замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів

 

надається будь-якому учаснику на його запит протягом одного

 

робочого       дня       з       дня       отримання       такого       запиту.

 

          Протокол   розкриття   пропозицій   конкурсних   торгів

 

оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця

1. Перелік критеріїв

Замовник має право звернутися до учасників за роз'ясненнями змісту

та методика оцінки

їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та

пропозиції

оцінки пропозицій. Замовник та учасники не можуть ініціювати

конкурсних торгів із

будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни

зазначенням

поданої пропозиції конкурсних торгів.

питомої ваги

Критерії та методика оцінки визначені в Додатку 4.

критерію

 

2. Виправлення

Замовник має право на виправлення арифметичних помилок,

арифметичних

допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій

помилок

пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у

 

порядку, визначеному документацією конкурсних торгів, за умови

 

отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію

 

конкурсних торгів.

 

Умови та порядок виправлення арифметичних помилок:

 

а) при розходженні між сумами,  вказаними  літерами  та в

 

цифрах, сума літерами є визначальною;

 

б) при розходженні між ціною одиниці виміру та підсумковою

 

ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість,

 

ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна виправляється.

 

Якщо, на погляд Замовника, в ціні за одиницю є явне зміщення

 

десяткового розподілювача, в такому випадку призначена підсумкова

 

ціна є визначальною, а ціна за одиницю виправляється.

 

Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок,

 

його пропозиція конкурсних торгів відхиляється.

3. Інша інформація

-----------------------------         

4. Відхилення

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо:

 

 

пропозицій

1) учасник:

 

 

конкурсних торгів

не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16

 

 

 

Закону;

 

 

 

не погоджується з виправленням виявленої замовником

 

 

 

арифметичної помилки;

 

 

 

не надав забезпечення пропозиції конкурсних торгів, якщо таке

 

 

 

забезпечення вимагалося замовником;

 

 

 

2) учасник:

 

 

 

має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових

 

 

 

платежів);

 

 

 

не провадить господарську діяльність відповідно до положень його

 

 

 

статуту.

 

 

 

Наявні інші підстави, зазначені у п. 1 статті 17 та частині сьомій

 

 

 

статті 28 цього Закону;

 

 

 

3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам

 

 

 

документації конкурсних торгів.

 

 

 

Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із

 

 

 

зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого

 

 

 

відхилена, протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого

 

 

 

рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

 

 

5. Відміна

Замовник відміняє торги у разі:

 

 

замовником торгів

- відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт;

 

 

чи визнання їх

- неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені

 

 

такими, що не

порушення законодавства з питань державних закупівель;

 

 

відбулися

- виявлення факту змови учасників; порушення порядку публікації

 

 

 

оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту,

 

 

 

оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого

 

 

 

Законом;

 

 

 

- подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних

 

 

 

торгів;

 

 

 

- відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з Законом;

 

 

 

- якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.

 

 

 

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися у разі,

 

 

 

якщо:

 

 

 

- ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує

 

 

 

суму,     передбачену    замовником    на    фінансування    закупівлі;

 

 

 

- здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної

 

 

 

СИЛИ.
Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не

 

 

 

відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім

 

 

 

учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником

 

 

 

відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10

 

 

 

Закону.

 

 

 

VI. Укладання договору про закупівлю

 

 

1. Терміни

У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію

 

 

укладання договору

конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за

 

 

 

результатами оцінки.

 

 

 

Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію

 

 

 

конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30

 

 

 

днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації

 

 

 

конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж

 

 

 

через 14 днів з дати публікації у державному офіційному

 

друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення

 

про акцепт пропозиції конкурсних торгів.

2. Істотні умови, які

Відповідно до вимог статей 40,41 Закону.

обов'язково

Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою

включаються до

Сторін.

договору про

Обсяги   закупівлі   Товару   можуть   бути   зменшені   залежно   від

закупівлю

реального фінансування видатків.

 

Крім того:

 

1. Відповідальність сторін.

 

1.1. У разі порушення терміну    поставки Товару, зазначеного в

 

договорі про закупівлю, Постачальник сплачує Замовнику пеню у

 

розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який

 

нараховується    пеня,    від    ціни    Договору,    за    кожний    день

 

прострочення.     Пеня    нараховується    до    моменту    виконання

 

Постачальником  зобов'язань за цим Договором.     За порушення

 

терміну поставки Товару понад 30-ти календарних днів, додатково

 

стягується штраф у розмірі 7% від ціни Договору.   При проведенні

 

розрахунків за поставлений Товар, сума виплат буде зменшена на

 

фактичну суму пені у разі її застосування.

 

1.2. У разі, якщо прострочення терміну поставки Товару перевищить

 

30 календарних днів, Замовник має право    розірвати Договір в

 

односторонньому     порядку,     про     що     письмово     повідомляє

 

Постачальника. При цьому, протягом 10 календарних днів з дати

 

отримання  повідомлення про розірвання Договору  Постачальник

 

зобов'язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 7% від ціни

 

Договору.

 

1.3.   За   відмову   від   поставки   Товару   частково   або   повністю,

 

Постачальник зобов'язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 25%

 

ціни   Договору,   протягом   10-ти   банківських   днів   з   дати

 

виставлення рахунку Замовником.

3. Дії замовника при

У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про

відмові переможця

закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або

торгів підписати

не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк,

договір про

визначений Законом, замовник повторно визначає найбільш

закупівлю

економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії

 

яких ще не минув.

4. Забезпечення

Не вимагається

виконання договору

 

про закупівлю

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
1. Предмет закупівлі: продукти нафтоперероблення рідкі (бензин моторний) в кількості та за
технічною специфікацією відповідно до таблиці, наведеної нижче:_______________________________


№ з/п

Найменування товару

Якість

 Одиниця виміру

Кількість

1

Бензин А-95
Бензин А-92
Бензин А-76(80)               

 
ДСТУ 4063-2001

 

   літр

7900
11980
18600

2. Вимоги щодо місця та строку поставки Товару та надання Послуг:
2. 1.Місце поставки Товару:

  1. Україна м.Запоріжжя АЗС розташовані на території Жовтневого та Орджонікідзевського районів
  2. можливість заправки по карткам, талонам, тощо.

 2.2.        Строк поставки Товару:

  1. товар поставляється Постачальником орієнтовно протягом 2-х календарних днів з дати отримання письмової заявки від Замовника;
  2. послуги по заправці - протягом 1 робочого дня з дати отримання письмової заявки від Замовника.

 3. Умови оплати:
3.1.        Оплата здійснюється на таких умовах:

  1. за фактично поставлений товар у день поставки. Згідно заявки замовника .                                                                                      

 4. Вимоги щодо якості Товару:
4.1.Мета використання Товару: для забезпечення безперебійного та оперативного виконання завдань, покладених на підприємство – Замовника;
4.2.Товар повинен відповідати наступним  стандартам: ДСТУ 4063-2001;
4.3.Якість Товару, що постачається, повинна відповідати технічним умовам, якими встановлюються вимоги до Товару, підтверджуватись відповідним документом (паспортом якості) та відповідати вимогам Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України», затвердженої спільним наказом Мінпаливоенерго України та ДКУ з питань технічного регулювання та споживчої політики від 4 червня 2007 року №271/12.
4.4.Товар повинен відповідати вимогам безпеки руху, охороні праці, екології та пожежної безпеки.
4.5.Гарантійний строк: 12 місяців.
5.Особливі вимоги до предмету закупівлі:
5.1.Товар надається у вигляді карток або талонів на видачу пального на  АЗС.

  1. 5.2.Кількість пального на одній картці або талоні не повинна перевищувати 30 літрів пального.
  2. 5.3. З товаром надається накладна та акт приймання-передачі товару.
    5.4.Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання Сторонами відповідного Акту прийому-передачі Товару.

 

ДОДАТОК 2


ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ
УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА

Для юридичних осіб
           Документи   на   підтвердження   відповідності  пропозиції учасника   кваліфікаційним критеріям:

Кваліфікаційні критерії

Документи на підтвердження відповідності

з/п

 

Учасника кваліфікаційним критеріям

1.

Наявність працівників відповідної

Лист   в   довільній   формі,   в   якому   зазначається

 

кваліфікації, які мають необхідні

наступна інформація:

 

знання та досвід; наявність

- наявність працівників відповідної кваліфікації,

 

обладнання та матеріально-

які мають необхідні знання та досвід;

 

технічної бази

- наявність обладнання та матеріально-технічної бази

2.

Наявність документально

Лист в довільній формі з інформацією про виконання

 

підтвердженого досвіду

аналогічних договорів з копіями підтверджуючих

 

виконання аналогічних договорів

документів (договори, видаткові накладні тощо)

Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника:

3.

Правомочність     на     укладення

Копія документу  на підтвердження  повноваження

 

договору про закупівлю

особи, яка підписує договори (Протокол, Довіреність тощо)

4.

Документ,     який     підтверджує

Довідка складена в довільній формі, яка містить

 

наступне:

інформацію про наступне:

 

-  учасника не було  притягнуто

- учасника не було притягнуто згідно із законом до

 

згідно        із        законом        до

відповідальності  за  вчинення  у  сфері  державних

 

відповідальності   за  вчинення  у

закупівель корупційного правопорушення та

 

сфері     державних     закупівель

-    службову    (посадову)    особу    Учасника,    яку

 

корупційного правопорушення;

уповноважено учасником або учасником попередньої

 

-    службову    (посадову)    особу

кваліфікації   представляти   його   інтереси   під   час

 

учасника не було засуджено за

проведення процедури закупівлі, була засуджена за

 

злочин, пов'язаний з порушенням процедури   закупівлі,   чи   інший злочин,  вчинений  з  корисливих

злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у

 

мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

встановленому законом порядку.

5.

Правомочність     на     укладення договору про закупівлю

Копія документу на підтвердження повноваження особи, яка підписує договори (Протокол, Довіреність тощо)

6.

Відсутність     заборгованості     із сплати      податків      і      зборів (обов'язкових платежів)

Оригінал або нотаріально завірена копія довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету (далі -Довідка), що діє станом на 25 лютого 2011р. або на більш пізню дату.

7.

Провадження учасником господарської діяльності відповідно до положень його статуту.

Лист в довільній формі з інформацією:
-   про статус Учасника з посиланням на відповідний
розділ (пункт, абзац тощо) установчих документів, в
яких зазначено, що Учасник веде господарську
діяльність щодо предмету закупівлі;
-   про статус учасника відносно до виробника Товару
(виробник, офіційний представник виробника, дилер,
дистриб'ютор, посередник тощо) з копіями
підтверджуючих документів (у разі наявності).

8.

Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
а)   реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів);
б)   керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів);
в)   інформація про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в

 

разі акцепту;
г) інформація щодо наявності сертифікатів ISO 9001, ISO  14001  (надається у разі

 

наявності).

10.

Копія свідоцтва про державну реєстрацію.

11.

Копія довідки ЄДРПОУ

І2.

Для платників ПДВ:

 

- копія свідоцтва про реєстрацію платника ІІДВ.

13.

Для платників єдиного податку:

 

- копія свідоцтва про сплату єдиного податку.

14.

Форма «Комерційна пропозиція».

 

Для фізичних осіб-підприємців

Документи  на  підтвердження  відповідності  пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям:

Кваліфікаційні критерії

Документи на підтвердження відповідності

з/п

 

Учасника кваліфікаційним критеріям

1.

Наявність працівників відповідної

Лист   в   довільній   формі,   в   якому   зазначається

 

кваліфікації, які мають необхідні

наступна інформація:

 

знання та досвід; наявність

- наявність працівників відповідної кваліфікації,

 

обладнання та матеріально-

які мають необхідні знання та досвід;

 

технічної бази

        - наявність обладнання та матеріально-технічної бази

2.

Наявність фінансової

Оригінал   довідки   з   обслуговуючого   банку   про

 

спроможності

 відсутність заборгованості за кредитами, датованої не більше двомісячної давнини відносно 25 лютого 2011р. або фактичної   дати   розкриття   (у   разі,   якщо   дата розкриття була перенесена на більш пізню дату).

3.

Наявність  документально

Лист в довільній формі з інформацією про виконання

 

підтвердженого досвіду

аналогічних  договорів  з  копіями  підтверджуючих

 

виконання аналогічних договорів

документів (договори, видаткові накладні тощо)

 

Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника:

4.

Правомочність     на     укладення

1. Копія свідоцтва про державну реєстрацію фізичної

 

договору про закупівлю

особи-підприємця
2.  Копія паспорту фізичної особи-підприємця
3.  Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного
номера.

5.

Документ,     який     підтверджує

Довідка складена в довільній формі, яка містить

 

наступне:

інформацію про наступне:

 

- учасника не було притягнуто

- учасника не було притягнуто згідно із законом до

 

згідно         із         законом        до

відповідальності за вчинення у сфері державних

 

відповідальності   за  вчинення  у

закупівель корупційного правопорушення та

 

сфері      державних      закупівель

- фізичну особу, яку є учасником або учасником

 

корупційного правопорушення;

попередньої кваліфікації, не було засуджено за

 

- фізичну особу, яку є учасником

злочин, пов'язаний з порушенням процедури

 

або      учасником      попередньої

закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих

 

кваліфікації, не було засуджено за

мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у

 

злочин, пов'язаний з порушенням процедури   закупівлі,   чи   інший злочин,  вчинений  з  корисливих

встановленому законом порядку.

 

мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

 

6.

Відсутність рішення про

Оригінал  або  нотаріально  завірена  копія  довідки

 

визначення учасника в

відповідного уповноваженого органу Міністерства

 

установленому законом порядку

економіки України про відсутність підприємства -

 

банкрутом чи відносно нього не

Учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо

 

відкрита ліквідаційна процедура

яких    порушено    провадження    у    справах    про

 

 

банкрутство,
датованої не більше двомісячної давнини відносно 25 лютого 2011р.  або фактичної дати розкриття (в разі, якщо дата розкриття була перенесена на більш пізню дату).

7.

Відсутність     заборгованості     із сплати      податків      і      зборів (обов'язкових платежів)

Оригінал або нотаріально завірена копія довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по   обов'язковим   платежам   до   бюджету   (далі   -Довідка), що діє станом на 25 лютого 2011р.  або на більш пізню дату.

8.

Провадження учасником господарської діяльності

Лист в довільній формі з інформацією:
-   про статус Учасника з посиланням на відповідні
документи,   в   яких   зазначено,   що   Учасник   веде
господарську діяльність щодо предмету закупівлі;
-   про статус учасника відносно до виробника Товару
(виробник, офіційний представник виробника, дилер,
дистриб'ютор,     посередник     тощо)     з     копіями
підтверджуючих документів (у разі наявності).

9.

Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
а)  реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів);
б)  інформація про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в
разі акцепту;
в)   інформація щодо наявності сертифікатів  ISO 9001,  ISO  14 001  (надається у разінаявності).

 

 

10.

Оригінал чи нотаріально завірена копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у відповідності до Наказу Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 20.10.2005 №97 «Щодо затвердження деяких нормативно-правових актів про надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», в якому повинна бути зазначена наступна інформація:
 - дані про управителя майна фізичної особи - підприємця;

 

датованого не більше місячної давнини відносно 25 лютого 2011р., або фактичної дати розкриття (в разі, якщо дата розкриття була перенесена на більш пізню дату).

11.

Для платників ПДВ:

 

- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ.

12.

Для платників єдиного податку:

 

- копія свідоцтва про сплату єдиного податку.

13.

Для платників єдиного податку:

 

- копія документу про сплату єдиного податку за звітний (податковий) період, наступний за датою розкриття.

14.

Копія сертифікату відповідності на кожне найменування Товару

* Примітки:
 документи, які не передбачені Господарським кодексом для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції конкурсних торгів.

 ДОДАТОК З
Форма „Комерційна пропозиція " подається у вигляді, наведеному нижче.
ФОРМА «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ»
Ми, (назва Учасника), надаємо свою комерційну пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю продуктів нафтоперероблення рідких (бензин моторний) згідно з вимогами Замовника торгів.
Вивчивши документацію конкурсних торгів, на виконання зазначеного вище, ми,
уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги
Замовника та Договору на умовах, зазначених у документації конкурсних торгів та за ціною, що
наведена нижче:________________________________________________________________________


п/п

Найменування
Товару

Виробник

Якість

Од,
виміру

К-ть

Ціна за одиницю
 без ПДВ(грн.)

Сума без ПДВ
 (грн.)

1.

Вказується
 найменування Товару у відповідності до
вимог Додатку 1 Документації

Вказується
 виробник Товару
(назва
компанії
та країна-
виробник)

Вказує
ться ДСТУ
та ОСТ

 

 

 

 

 

Бензин А-95
Бензин А-92
Бензин А-76(80)

 

ДСТУ 4063-2001

літрів

7900
11980
18600

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього: ПДВ 20%**:

 

 

 

 

 

Всього до  сплати

 

за Договором:

 

* Ціна та сума мають бути відмінними від 0,00грн. та вказані з двома знаками після коми. ** Для платників ПДВ

  1. До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, Ваша документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору про закупівлю між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Договором.
  2. Ми підтверджуємо виконання особливих вимог до предмету закупівлі, зазначених в документації конкурсних торгів та всіх умов, які будуть включені до Договору.
  3. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90-ти календарних днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів, встановленого Вами. Наша  пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
  4.   Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції
    конкурсних торгів згідно з умовами документації конкурсних торгів, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами і що Ви не зобов'язані акцептувати пропозицію виключно за найнижчою ціною чи будь-якими іншими умовами.
  5. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми беремо на себе зобов'язання підписати Договір із Замовником не раніше ніж раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів та не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції.

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою.

ДОДАТОК 4
ПЕРЕЛІК КРИТЕРІЇВ ТА МЕТОДИКА ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ
 До  оцінки  будуть   прийняті   пропозиції  конкурсних  торгів  Учасників,  які  відповідають кваліфікаційним критеріям та іншим умовам, визначеним у Документації.
Оцінка проводиться згідно з наступною методикою:
Комітетом Замовника з конкурсних торгів визначені наступні критерії оцінки та їх вага:

 

Найменування критерію

Вага критерію

1.

Ціна

 

100 балів

ВСЬОГО:

 

100 балів

І. Кількість балів за критерієм "Ціна" визначається наступним чином:
Пропозиції конкурсних торгів, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою:
БАЛ = Ц min / Ц обчисл х 100,
де БАЛ = обчислювана кількість балів;
Ц min - найнижча ціна;

Ц обчисл - ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється;

100 - максимально можлива кількість балів за критерієм «Ціна».
Всі пропозиції, оцінені згідно з критеріями оцінки, шикуються по мірі зростання значень  сумарного показника. У випадку однакового значення показника, переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів.

                                       СКЛАД КОМІТЕТУ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ:

Заступник директора з загальних питань,
Голова комітету з конкурсних торгів                      ______________          Є.Л. Волович

Юрисконсульт, заступник голови  комітету з конкурсних торгів                                    С.О.Арістархов

Начальник відділу продаж та розвитку підприємства, член комітету з конкурсних торгів                         О.В.Котяхов

Заступник головного бухгалтера,член комітету з конкурсних торгів                       А.Ф.Лєкомцева

Бухгалтер-матеріаліст,  секретар комітету з конкурсних торгів                 _______________          Н.О. Кисла

/p

Яндекс.Метрика  
Шановні відвідувачі і користувачі сайту,
ми будемо вдячні, якщо Ви не забудете зробити посилання на нашу адресу www.meria.zp.ua
при використанні матеріалів сайту.

© 2007
Разработка сайта Smart Internet